miercuri, 22 august 2012

Review Sampon Joico Body Deluxe


Azi vreau sa va vorbesc despre un sampon, pe care l-am asteptat parca era o comoara si m-a dezamagit total.
Sa nu aud de el! Este vorba despre:






    Acum sigur va intrebati de ce m-a dezamagit in halul asta....

1: Parul meu arata pe zi ce trece mai ceva ca o matura stufoasa;
2: Nu ma pricep prea mult, dar cred ca are amoniac pentru ca mirosea atat de tare ca ma usturau ochii plus ca ameteam;
3: Ma ustura atat de tare scalpul ca nu stiam daca mi-am pus in cap un sampon de 15 euro sau clor;
4: Doamne ma fereste daca imi intra in ochi, pur si simplu nu vedeam, ma spalam cu ochii inchisi, nu va puteti imagina cum ustura;
5: Am iesit la plaja si cum aveam parul prins sus de tot vecina mea s-a speriat, nu intelegeam de ce pana m-a trimis la baie sa vad ce am in cap. Cand am ajuns sa cad jos, ditamai pata rosie, ziceai ca m-a ars cineva si nu inteleg de ce, cu tot cu ph-ul lui! 
6: Dadea volum, dar ce conta? daca el imi ardea scalpul :)) 
7: Destul de scump pentru un sampon care are amoniac si usuca in halul asta parul;
8: Nu il recomand, nu stiu...pentru mine a fost un chin.

L-am comandat de pe www.lookfantastic.com , apropo de asta comanda a ajuns cam tarziu, dar a ajuns! :)) ( click pe link pentru mai multe detalii)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB