miercuri, 22 august 2012

Review Magic Nail polish remover Bourjois ♥



Vreau sa incep azi cu o inimioara!De ce? Pentru ca iubesc acest produs si am decis sa ii pun o inimoara, nu numai lui, ci la toate produsele pe care le am la inima.
Va promit ca o sa fie ultimul review pe saptamana asta! Stiu ca v-am cam obosit. Ce ziceti? Vreti sa vedeti poze din vacanta mea din Venetia? Si asa schimbam cate ceva....

Acest produs l-am achizitionat de ceva timp(poate o luna?) dar cum am fost in vacanta, nu prea am avut timp sa scriu. Cam scump dar m-a indragostit pe loc, desi eram sceptica si nu prea credeam in el.








1: Imi place tare mult, pentru ca sterge super bine orice culoare;
2: Contine ulei de migdale duci, dupa cum puteti vedea aici eu iubesc uleiul de migdale;
3: Hidrateaza unghia! Da, da, ati vazut bine;
4: Este super practic, nu fac miros in casa si nu ma intoxic :)) cateodata fara sa vreau imi curge toata acetona pe discul de vata si ma intoxic pe mine plus iubi, pentru ca imi gasesc sa imi fac unghiile exact cand ne uitam la un serial;
5: Este scump, mai exact 6,25 euro si asta pentru ca l-am luat de la un magazin care aduce produse reduse;
6: Deocamda face treaba super bine, si m-am sters de o gramada de ori cu el;
7: Cred ca aveti sus toata pozele pe care le puteam face;
8: Practic, fooooartee practiccc!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB