miercuri, 18 ianuarie 2012

Review Silky Lotion Malasyan Coconut Yves Rocher

Hello!



Azi vin cu un review care miroaseee diviiiiiiiiiiinnnnnnnnn. Nu stiu daca va place cocosul, mie nu imi prea place sa-l pap, dar in creme, parfumel, balsam de buze & sapun il iubesc. Vazusem de muult acest produs prin magazinele Yves dar nu-l luam, nu stiu de ce....pana la urma mi-am luat inima in dinti ( :)) ) si l-am adus acasa. Ei, nu va pot explica...dar a fost... dragoste la prima vedere..o mangaiere plina de placereeee vreauuuuuuu, stai stai stai staiii :)) oh, asta era melodia lui Alex sau cum naiba il cheama deci sa revenim la review!




  • 400 ml
  • sticla de plastic rezistenta si transparenta
  • intra super bine in piele si miroase divin
  • hidrateaza bine, imi pare rau ca nu am facut poze, inainte sa-l folosesc aveam pielea crapata pe picioare plus ca o am foarte uscata, impreuna cu un sapunel bio cu cocos care avea ´´ata´´ de la propriul fruct prin el, care ajuta la exfoliere, m-au ajutat sa scap de pielea uscata si crapata, acum o am divinaaaaaaaaaaa
  • costa 5,50 euro, deci nu e scumpa
  • crema nu e ´´grasa´´ deci nu ramane pielea incarcata
  • contine : cocos de Malasia, unt de shea bio, aloe vera gel bio, ulei de migdale dulci si glicerina vegetala
  • nu este testata pe animale
  • testata sub supravegherea unui medic dermatolog.
Cam arat de acesta minunata cremuta, o recomand avand in vedere ca nu e scumpa, hidrateaza super bine siiiii miroaseeeeeeeeeeee iammmmm!


Pupici!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB