sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Review Oja Catrice Welcome to Las Vegas

Hello!




Astazi suntem tot cu review-urile, si anume cu o oja, fooarte dragu´ de la Catrice. Este singura oja care o am de la ei si imi place tare mult. Lasam vorbaria si trecem la trebuta.





  • este nuanta Drama Queen c04 din editia limitata Welcome to Las Vegas
  • se prezinta intr-o sticluta maricica de 10 ml
  • imi place tare mult pensula, e lataaaa si fina asa
  • in poze sus, e doar un strat de oja pe unghie darr cu 2 straturi ar fi perfectt
  • rezista destul de bine si nu crapa
  • pe net e 3 euro dar eu cred ca am dat 4,50 :|
  • recomand ojele din editiile limitate de la Catrice, sunt foarte dragute si calitative.


Cam atat pe ziua de azi.

Pupiciiiiiiii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB