vineri, 20 ianuarie 2012

Review Eye makeup remover Essence

Hola gagici!



Azi vreau sa va vorbesc de un produs deeeestul de bun pentru pretul care il are, achizionat de curand. Este vorba de un demachiat in 2 ´´faze´´ de la Essence. Prima oara eram fooarte nedumerita...nu stiu de ce, cred ca e din cauza pretului.
Si aici va prezint vedeta de azi:



( Aici era agitat)
  • se prezinta intr-o stricluta de plastic, usurica si comoda
  • are 125 ml
  • prima ´´faza´´ este albastra pentru a curata machiajul si a 2 a ´´faza´´ transparenta este pentru a improspata zona ochilor
  • avand in vedere ca este in 2 culori trebuie agitat inainte de folosire
  • l-am luat cu 1,50 euro, dar cred ca e un pic mai scump, pentru ca l-am luat de la un magazin nou in care tooate produsele erau reduse
  • demachiaza super bine si nu lasa pielea uscata, si ce imi place mult este ca dupa folosirea lui pielea nu te usutura, cum am patit eu cu alte demachiante de la firme mari
  • uitam! este si waterproof si bineinteles ca poate demachia si acele rujuri care au formula de a tine 20 de ani pe buze :)) .


Atat pe ziua de azi!

Pupiciii!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB