marți, 24 ianuarie 2012

Review Brow Kit Sleek

Buuuunaaaa! :*



Ce faceti? Astazi vin cu un review la kitul de la Sleek pentru sprancene, pentru ca il iubesc si am inceput sa il folosesc mult. Inainte cand nu foloseam fard pentru sprancene ma vedeam perfecta, dupa ce l-am luat (bine nu l-am luat eu, am primit cadou de la fratele meu, impreuna cu alte chestii de la Sleek) l-am folosit si m-am speriat ca ma vedeam naspa rau :)) dar dupa cateva zile de uz, mi-am dat seama ca fata mea nu ar fi la fel fara el.






  • este nuanta light 817 pentru ca sunt blonduta
  • are un ambalaj dragutel si finut
  • primul patratel este un fard deschis si celelalt este mai dur, ca un ruj asa
  • dupa cum vedeti are 2 pensulici pentru aplicarea produsului, eu le folosesc pentru ca nu am pensula speciala pentru sprancene
  • are o penseta micuta care prinde super bine
  • cred ca am dat pe el in jur de 40 de lei sau 45 de lei
  • cred ca o sa tina 50 de ani, pentru ca la aplicare se foloseste putin produs :))
  • recomand pentru ca un machiaj fara sprancene bine definite nu este un machiaj reusit.


Cam atat pe ziua de azi, sper ca va place si orice.. daca vreti sa imi ziceti ceva sau nu va place sau orice, ma puteti gasi pe: aleeex_c@yahoo.es .

Pupici si o zi in continuare cat mai frumoasa!

:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB