joi, 19 ianuarie 2012

Review Blush Sleek

Hello! :*




Azi revin cu un review..cred eu ca iubit..pentru ca iubim blush-urile de la Sleek. De ce? pentru ca sunt ieftine, foooarte pigmentate si de calitate. Eu detin doar 3 darrrrrrrrrrrrrr le vreau pe toateeeeeeeee! Nu sunt primele mele blush-uri, primul a fost unul de la Bourjois pe care il iubesc.

Dar sa lasam vorbaria si sa trecem la treaba. :)






  • gramaj : 8 grame
  • se prezinta intr-o cutiuta neagra, micuta si draguta
  • eu am dat pe unul 6,50 euro probabil poate fi si mai ieftin               
Cam asa se prezinta ele, doua sunt normale si unul este din colectia limitata Berry.

Incep cu nuanta Pomegranate 923:





  • o culoare destul de tipatoare, darrrrr blenduit e perfectt
  • se prezinta intr-o cutiuta micuta si draguta
  • se blenduieste usor


Nuanta Fenberry 749




  • din colectia Berry
  • nuanta pigmentata
  • foarte usor de blenduit
  • pur si simplu iubesc aceasta culoare


Nuanta Rose Gold 926





  • o nuanta foarte purtabila daca ii putem zice asa, desi eu nu prea o port, dupa cum vedeti imi plac nuantele mai tari
  • straluceste destul de mult


Si cam arat pe ziua de azi si despre aceste minunatii!

Pupici!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB