joi, 10 noiembrie 2011

♥ Haullllll ♥

Ei, nu e cine stie ce, dar....in sfarsit mi-a venit comanta elf, azi am luat niste sapunele ♥, zilele trecute celelalte, voi face dupa review-uri :)




Asaaaa, deci, mi-am luat 2 geluri de dus de la Le Petit Marselliais, deci pur si simplu iubesc gelurile de dus de la ei, unul e de migdale si celalalt de lima si mandarine
♥ Pietricele pentru unghii
O acetona de la Cutex( cea mai buna) in care mi-au dat si o pila cadou
Un cleste de curbat genele, care inca nu stiu sa-l folosesc, adica da, dar nu le curbeaza :))
 ♥ Un fdt no name(cica alb) pentru look-ul de vampir, numai alb nu e!
♥ Un maxi creion negru tot no name
♥ O paletuta de culori si brush tot no name
♥ Pensule elf + eyeliner + niste sabloane pentru sprancele la care am uitat sa le fac poze :))
♥ O oja essence super interesanta, maine fac mani cu ea :D
♥ Si sapunele mele dragute
A! Si uitasem de Fondul de ten de la Clinique, care l-am primit :D
                                                   ♥ Maine fac review la sapunele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB