vineri, 11 noiembrie 2011

♥ ♥ Haul ♥ ♥

 Azi am fost prin centre comerciale, in principiu pentru lotiunea de corp de la Yves Rocher, darrrrrr, darrrrr, am gasittttttttttttt, in sfarsit, John Frieda!!! Preferatul meu, parul meu ma va iubi o vesnicie, vreo jumatate de an a disparut, gaseam doar ramasite, si asa ca se gaseste greu! Dupa experienta mea cu Gliss cel cu keratina, cacatul   ala de sampon, pe care nu-l mai folosesc in viata mea...in ce hal mi-a lasat parul, parca il dadeam cu ulei! biaks! :))
Acum, ce mi-am luat:





Si mostrele care mi le-au dat la magazinul Yves Roches:





Asaaaaaaa, de la Yver Rocher mi-am luat o lotiune de corp cu cocos, deci e ♥ plus ca e naturala, de la John Frieda Gama Luxurios, samponelul si fufu de volum :)) o punguta cu discuri pentru demachiat si de la Deadermine niste servetele demachiante.
A, recomant John Frieda! Chiar daca sunt mai scumpe produsele , sa va faceti o idee, samponelul e vreo 7 euro si chestia de volum 9.


Sa va spun asa pe scurt, crema are o textura divina, hidrateaza super bine si miroase diviv, samponelul e super, eu l-am mai avut si chiar da volum, la fel si fufu, si servetelele demachiaza bine, nu irita pielea...
Si cam atat, dragutelor :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB