sâmbătă, 19 noiembrie 2011

♥ ♥ Goodies De La Flormar ♥ ♥

 !!!Hello!!!


De curand am luat legatura cu Flormar pentru un giveaway pentru voi, sau pentru produse spre testare avand in vedere ca eu am doar oje. Am primit un raspuns, ca voi primi niste produse spre testare, domnisoara care se ocupa cu asta a fost tare draguta, mi-a raspus imediat si dupa ce au aprobat superiorii ei, mi-a trimis o gramada de produse. Am ramas masca, mi-a trimis exact ce aveam nevoie, dar exact! Plus ca imi doream de mult tare un eyeshadow coral, si da, mi-a trimis exact asta! Le multumesc tare mult, si promit ca voi face machiaje cu ele.




♥ ♥ Am primit aceste minunatiiiiiiiii ♥ ♥ :



♥ ♥  Rimelul Spider Lash Volume
      - inca nu l-am folosit, dar il voi folosi in urmatorul make-up care il voi face, si arata cam asa:




♥ ♥ Am primit 3 rujuri, doua de la Long Wearing nuanta L14 si L13, si unul de la Supershine nuanta 519, plus un luciu de la Supermatte nuanta 302.
     - deci sunt superbe culorile, pigmentate, plus ca hidrateaza buzele, nu pot spune care e favoritul meu toate imi plac in egala masura.






Primul e un rosu intens, nuanta L13, al doilea este L14, al treilea este 519 de la Supershine si ultimul e luciul, care pur si simplu il iubesccccccc!



♥ ♥ Acum minunatiile mele, eyeshadow terracota matte nuanta M102, neon eyeshadow nuanta M103 plus terracota powder nuanta 23.
           -culorile sunt puternic pigmentate, fresh si perfecte pentru ocazii, cel putin neonul, ca terracota il poti purta oricand, pudra este perfecta pentru anotimpul asta, il poti purta ca iluminator si bronzer.


 Primul e terracota matte si al doilea neon, imi plac amandoua in egala masura, pur si simplu le iubesc.
Pudra nu prea a vrut sa stea frumoasa la poze, dar arata tare bine, debea astept sa o incerc.


Si am mai primit si 4 mostre de parfum, primul e Heart un parfum cu personalitate, chiar miroase bine, al doilea e Touch perfect pentru seara, miroase superb, al treilea e Chic, un parfum dulce, perfect pentru zi, si ultimul e Trend care miroase diviiin, a flori ♥.
Si cam atat, sper ca v-a placut, si multumesc inca odata!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB