vineri, 11 noiembrie 2011

Cositas Elf

Asa, am promis ca o sa scriu despre fiecare produs pe care l-am luat, din haul-ul de aici , decii:



Pensulele Elf...prima e cea pentru blending...mna cade parul din ea plus ca iesea praf din ea, inca nu am folosit´o, a 2 a este stipple brush, e tare buna o iubesc! A 3 a e small precision, pe ea am folosit-o cu eyelinerul, la fel mi-a placut mult, a 4 a e smudge brush, tot cu eyelinerul si tot asa mi-a placut, a 5 a e cea pentru eyeshadow, pacat ca ii cade tare parul :( si ultima e pentru buze, la fel nu m-am atins de ea.

Nexttttttttttt:



Hai sa incep cu eyelinerul de la Elf, deci dragoste la prima vedereeee, super black si cu o textura de :X, clestele de gene, ori sunt proasta ori nu curbeaza, fdt no name, cel mai naspa fdt vreodata, l-am luat ca vroiam sa am fata alba pentru machiajul de vampir, dar degeaba :)) creionul negru, cica e eyeshadow crema sau creion, nu am idee, ideea e ca e tare cremos si chiar rezista...si paletuta de culori, sunt tare pigmentate, si arata binisor culorile :).



Nextttttttt:


Gelurile de dus, preferatele meleeee, au un miros super placut si nu usuca deloc pielea!





Cum am fost pe la chinezi, adica s-a deschis un maga nou :)) uite ce am gasit, de cand cautam, si nu am chef sa cumpar de pe net, ma enerveaza, plus ca de fiecare data ma tepuiesc si nu vine la timp comanda, si tot timpul aleg cel mai scump transport degeaba, se pare ca lumea nu are chef sa trimita la timp produsele.

Nexttttttttttttttttttt:






Fondul de ten Clinique, in principiu bine l-am primit... ori sunt nebuna ori nu vad bine, dar cand l-am aplicat nu avea acoperire mare, darrrr dupa cand m-am uitat in oglinda, dupa vreo 10 min asa surprizaaaaaa era perfect, si a acoperit tot :| si acetona de la cutex, e super si nu ataca unghia, recomand!




Deci, mergeam eu prin centrul Madridului, si cautam Sephora, sa intreb de paletutele Sleek, ca acolo le aduc pe aici, siiiiiiiiiiiiiiiii, dau de un maga mic, plin cu sapunele naturaleeeee bucati de alea mari imi pare rau ca nu am facut poze... nu va imaginati ce era acolo fel de fel de prosti, sare de baie, bla bla dar cel mai mult mi-a placut sapunelele si mi-am ales asa:
- cel roz pal e de ulei de rosa mosqueta
-cel cacaniu in dungi :)) e de scortisoara
-cel roz roz e de capsunele
-cel albastru de iris si caviar
-si cel maro,crem de cocos
Nu va puteti imagina cum miros, debea astept sa probezzzzzzzzzzz!


Si mai e oja de la essence, dar o etalez maine.

Kisees!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB