marți, 11 octombrie 2011

♥ Paella

Dupa cum v-am zis, o sa pun si papica buna, da, am 20 de ani, dar eu fac de mancare i loveee ♥ . Azi, paella :D Dar nu paella valenciana, sau madrileña sau mai stiu eu de unde, e de la vecinul meu reteta, o paella adevarata e cu scoici, si fel de fel de animalute de mare, eu nu prea o iubesc in varianta asta, asa ca o fac asa:


Avem nevoie de:


  • orez cu bob lung, pentru paellera mea micuta am folosit un paharrr maaaaaaree
  • ceapa
  • gogosar sau de preferat ardel verde italian(capia sau cum naiba il cheama)
  • ulei masline virgin extra
  • colorant alimentar sau condimente u colorant de la Carmencita si cu sofran(asta am pus eu)
  • mazare la cutie
  • piept de pui
  • winners de la oscar mayer( carnaciori de aia in vid)
  • apa
Asaaaaaa:
Punem paellera pe foc, la foc mediu, punem ceapa si gogosar sa se inmoaie, nu trebuie sa se prajeasca, dupa asta, punem pieptul de pui taiat mic si carnaciorii tot asa taiati, dupa ce se fac bine, punem orezul, si de exemplu la 1 pahar de orez, 2 pahare de apa si un pic, nu uita-ti va rog! daca nu nu iese nimic, si ramane tot crud, dar nici sa va intreceti ca atunci iese pilaf, puneti colorantul in apa si in turnati peste orez si amestecati, nu uitati sarea..peper si ce va mai trece prin cap :))
Cu focul mic, foarte mic lasa´ti sa se faca, daca focul bate numai in centru, mutati si pe parti, aveti grija ca are obiceiul sa se arda in centru!
Si gataaaaa, e iammi rauuuuuuu!

2 comentarii:

anna spunea...

yuuum..:D

11 octombrie 2011, 11:39
Goa spunea...

aaaaaaa :D :*

13 octombrie 2011, 00:02

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB