marți, 25 octombrie 2011

♥ Ingrijirea corpului si parului ♥

  Hello!



 Buna, fetelor! Ce mai faceti?
 Am atatea chestii sa va arat, numai ca nu ma decid cu ce sa incep, dar cred ca postul asta e mai important! Cum va ingrijiti voi corpul? Ce gel de dus folositi? Sampon? Cum va curatati fata? Cred ca asta e cel mai important cel putin pentru mine, moment al zilei, pentru ca TREBUIE sa aratam bine, pielea sa ne fie curata, si parul stralucitooor. ♥

Eu folosesc asta:



♥ Pe par ma spal cu Gliss de la schwarzkopf cu keratina lichida, este bun, imi place cum lasa parul plus ca nu este nevoie de balsam(nu folosesc) sau creme sau mai stiu eu ce!

♥ Imi exfoliez si spal fata cu un gomaj de la Yves Rocher, si exfocepillo de la Garnier( nu stiu cum il cheama in romania) are o perie din dinti de silicon, si in mijloc are o gaurica de unde iese produsul, in contact cu fata face o usoara spuma, pot sa spun ca dupa ce te speli cu el, vei vedea ca nu mai ai puncte negre, impuritati sau alte treburi!

♥ In zona intima folosesc I provenzalle, natural, fara parabeni si chestii toxice, e din italia de la mami meu, face foarte putina spuma si e natural, daca suneti pe acolo, il recomand.

♥ Si in sfarsit gelul meu preferat de dus, de la Le Petit Marseillais, au produse naturale, este de lamaie si verbena o planta cunoscuta pentru beneficiile ei, are un miros placut, toata lumea ma intreaba cu ce ma spal :)).





♥ Acum sa va arat cam cum arata parul meu dupa spalare:




Asa arata ud :)




♥ Si cam asa arata parul meu dupa ce l-am uscat! Si am uitat sa mentionez ca eu nu m-am vopsit de mult tare, nu stiu 3 ani poate :) Ah, si ca nu am folosit placa, nici fufu de volum(deobicei folosesc) ci doar uscatorul ( ma usuc (,) cu capul in jos tot timpul.
Si sper sa fie tot asa sanatos toata viata :X :)) si sa creasca ca nu am de gand sa-l tund :)) nu am tuns varfurile de muuultttisor, poate un an, sau mai putin, nu tin minte :))) dar il ingrijesc cu alte chestii, dar o sa fac o postare aparte :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB