miercuri, 12 octombrie 2011

Flormar Review ♥ ♥

In sfarsittttttttttttttttt!!!!!!!!!!! Oh, le am!!! Am tot auzit despre ojele Flormar, dar nu stiam unde sa le gasesc, am cautat pe pagina lor si am gasit un stand Flormar chiar la 30 de km de mine, si nu m.am gandit, l-am trezit pe al meu, m.am imbracat si am fugit, special pentru ele   Cand am vazut ojele, si ce culori aveau, am zis ca lesin, a meu s-a dus sa caute sa scoata bani, eu stateam si ma uitam la oje si cautam, nici nu stiam ce culori sa imi iau, dar pana la urma m-am decis!
Ce pot spune, au niste culori super, sa vedem cu rezista, ar fi frumix daca erau un pic mai....solide, sunt super lichide ojele :( dar in rest nu am ce comenta!


Am asa:
Flormar Super neon n009 + n013
Flormar Supermatte m128 + m109



Am uitat sa va spun ca mi-au dat si un loyalty card, si la a 6 a chestie care o cumperi de acolo iti dau un gloss gratis!

4 comentarii:

bondarica spunea...

e mai bine ca sunt lichide acum ojele pt ca ai sa vezi cum se vor ingrosa si para ingrosa in timp...mie imi plac aproape toate ojele de la ei:X

12 octombrie 2011, 17:17
Goa spunea...

da, asa-i, dar parca sunt prea prea lichide, dar cum zici tu, in timp se ingroasa :X noroc ca nu e chiar langa mine magazinul, ca daca era, eram zi de zi acolo :))

12 octombrie 2011, 17:27
OanaB spunea...

Si eu sunt fan Flormar. Au multe nunate superbe!

12 octombrie 2011, 21:10
Goa spunea...

Si eu azi eram sa mor pe acolo :))) adevarul ca au niste culori :X

13 octombrie 2011, 00:01

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB