luni, 17 octombrie 2011

Cartiii

Helloo lady´s!!!


Avand in vedere ca vine iarna, frigul, si stam in casa mai mult, m-am decis sa va arat cartile mele, eu, vara nu prea citesc, pentru ca sunt tot timpul plecata, si nu am timp de nimic, dar iarna, iarna e altceva, stam mult in casa, si avem timp sa citim.

E mica biblioteca mea, dar incet incet creste, am una acasa in ro, dar aia ramane mamei, eu imi fac alta :)






Oh da! Twilight rulessss! I like vampires! Dupa cum vedeti, is tocite un pic, cum sa nu fie, daca le-am citit de 4 ori? Recomand daca va place, triller-ul, aventura! Am bocit de nu stiam ce-i cu mine, am ras, m-am enervat! Imi place, da! Acum astept filmul :))






Da! V-am zis ca imi plac vampirii da? Nu am citit mult din The vampire diaries, pentru ca ma uit la film, si nu vreau sa stiu ce se intampla, ei, m.am uitat un pic la sfarsit, dar am inchis repede cartea, am citit *Trezirea* pana la jumatate, nu imi place, nu mi-a placut, poate pentru ca personajele sunt total diferite de film :)




Hm, *Diavolul se imbraca de Prada* nu e cine stie ce :-j
Dramaaaaa!Oh da, i love drama! *Parfumul* e perfect, mi se ridica parul de pe tot corpul!








I like the nature, daca va place, si vreti sa stiti tot despre pielea voastra, despre corpul vostru si sa va faceti creme si de toate natural si in casa, luati-va cartea :)




Ei, cam asta e tot, nu am multe, mai am cateva pentru remedii naturale care nu le.am mai facut poze, incet incet crestem :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©2009Goa | by TNB